Nutrilett o semlor!


O, vinnaren blir?????

                                              
 
Jaha, nu har jag lite nya kläder, det blir lite ljusare dagar och en glimt av solen på himlen ibland.... Dessutom håller jag på att läka ihop efter mina blessyrer o turer.

Har ju märkt att jag har blivit en förslappad typ. Med pluffs på låren o hualigen även på armarna. Vågen, den lilla jävulen, den visar + 6kg på 6 veckor. Men va fan jag har ju varit sjuk.... min mamma hade fel!!!!!!!!!!! Hon sa alltid att det är bra med några extra kilon utifall man blir sjuk. Bullshit! Jag har mått rätt risigt o gått upp i vikt!

Nåja, bara o gilla läget, hur jag än vill. Så till närmsta butik o handla nutrilett! O va mumsigt... inte blir man speciellt grinig heller GRRRRRRR! Men som vanligt så vänjer jag mig efter några dar. Denna gång kör jag en lite mjukare variant, nämligen äter en gång om dan. Inga problem det klarar jag.

Tills:
Förmiddagsfika på jobbet. O va snällt har ni dukat fram semlor till alla, vilken nice suprice! O eftersom jag nu är så snäll mot min kropp, som vanligt, så lär den ju få smaka på en sån. Det var ju nästan ett dygn sen den senaste, så mina smaklökar har nog glömt hur de brukar smaka. Men imorron..... då ska jag skärpa mig.....eller??

                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0