En trevlig fredag....

Vi begav oss till storstan i fred morse... hittade ut till mässan, som jag blev lite besviken på.. Nja den var kanonstor, men inte spec inspirerande. Jag längtade bara in till stan, så vi drog fram bilen ur snödrivan i fjollträsk, o begav oss till hotellet.

Där fick vi rummet direkt, de tog hand om bilen, så vi kunde gå upp på rummet direkt. Helt suveräna faktiskt, men sen var vi på Radisson Blu Royal Viking Hotel. http://www.radissonblu.se/royalvikinghotell-stockholm Ett hotell som jag rekommenderar om man vill bo centralt o dessutom kunna ta sig en liten bira eller 2 i baren, ja för de har 2 st, o bra är de båda.

Dagens kap blev 2 st skinnkopiajackor en sommar o en höst/vår, en matchande kjol, en jeansklänning och ett par jeans från cheap monday. Sen blev det lite ihoplock på cheap monday, som bara inte kunde få hänga kvar på deras ställningar. Det är bara ett par jeans där som inte hittat ägare hos oss än. Det roliga med dem är att det är ett par som är St pepper och är en nyproduktion av de jeans man hade själv i yngre tonåren. Tyvärr var de för små till min dotter, men ska hitta en annan att ge dem till.... en lång o smal tös... typ Frida eller nån.

Efter det blev det barhäng... ut o äta, valde fel ställe som vanligt, men helt ok mat, men tyvärr pommes till allt... usch... Men till bishop ett par vändor, skybar och lite andra närliggande barstolar. Ja, det var så kallt att det inte blev några långpromenader precis. Men som vanligt när Aimo och jag festar ihop (spec utanför Örebro) så träffar vi massor med trevliga människor att mingla med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0