Utelivet i Örebro

Nu har det varit lite lugnt på bloggandet ett tag för mig... Kan bara säga att jag har haft lite mycket känslor i mitt liv.... Men nu tror jag att jag fått distans att sortera upp vad som är mina och vad som är sånt som hänger kvar av gammal vana.  Jag har behövt denna period av analys.... Men nu när jag sitter i  min lägenhet.... funderar och känner efter vad som är mitt rätta jag och vad faktiskt jag är värd som människa o vän.... ja att se allt lite utifrån en annan synvinkel.... NYTTIGT. Ja nu har jag tagit mitt beslut...... Det blir inget mer liv där jag enbart lever för att andra ska må bra..... Jag kommer börja njuta av mitt eget liv....Jag lovar att det går utmärkt..... Nu är jag lycklig och känner mig stark...... och nu ska jag börja skriva om sällskapslivet i Örebro..... Jag lovar det är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0