Underbar helg.....

Plödsligt så händer det.... som man hör talas om... Ja, faktum är att jag börjar trivas med mitt nya liv... så som jag trodde skulle ta en lång period. Men det stämmer så med min situation just nu. Att inte ha en massa krav och måsten inga dammtussar i hörnen.... ingen ständigt överfull tvättkorg. Men jag har gjort nåt nytt i helgen.... Jag startade spisen!!!!!!!!!! Jo, jag kokade lite makaroner. Så nu har det hänt här med.... men det ska inte bli nån vana.... jag lovar. Nu undrar jag varför jag inte tog steget direkt efter barnas student. Varför ska jag må skit o vara instängd i ett förhållande där bara den ena kämpar hela tiden..... Now its over!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis ;)

2009-05-19 @ 08:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0