Ikväll blir det Strömpis...

 
Strömpis i april.

Ja... det är underbart vilket enkelt liv man kan leva! Jag har en "jobbig" sak att göra idag.... köra hem några säckar med havre till gården o hästarna.... ja det tar säkert 20 min att hälla köra hem dem och hälla upp dem i foderlådorna.... ojojoj.. Fattar ni vilket enkelt liv man kan leva.... jag har nästan inte riktigt fattat.... jag behöver ju inte kämpa med någonting längre... inte få skäll för det man gör eller inte gör... eller för att nåt är trasigt hemma. Jag bara flyter runt och njuter av att jag har så många underbara människor runt mig, som vill umgås med mig för att jag är jag.... Det är helt fantastiskt.... jag mår som en drottning, ja som man tror en drottning mår... Men så har jag en drottningkrona över mitt vardagsrumstak med.... Det kommer några vänner hem på en liten förfest sen drar vi vidare och kollar vilket tryck det är på Strömpis idag!

Jag älskar att älska livet!

Kommentarer
Postat av: Milla

Det låter härligt :)

2009-05-29 @ 12:58:36
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0