I torsd....


Ja i torsd kom M från Köping och hälsade på i stan, hennes syster D och hon var till Strömpis och åt lunch..... kanonväder så jag slöt upp.... där satt vi i gassande sol vid slottet med vattnet porlande och avnjöt en god lunch.... samt ett par iskalla öl..... Ja ibland är livet bra tungt.... det är tur man äger solglasögon.... M följde med mig till lägenheten medans D rastande sin hund.... vi tog ett par vinglas och talades vid.... Har ju inte träffat henne sen Mallis sist i okt.... Hon berättade bla om sina grabbar.... som är i åldern att de börjat deijta.... hihi. Skojsigt..... O D o jag berättade om vårt tunga liv som singlar i stan..... hahaha.


Vi drog iväg till Bischop eftersom det inte var så mkt öppet... det var ju trots allt vardag på fred.... Där satt vi tills de stängde ute serveringen kl.... ja jag tror det var halv 12. Då åkte M hem, D och jag skulle gå hemåt.... men upps det sitter ett gäng med vänner utanför Bishop.... så vi blev sittandes där en timme till.... Jag säger bara: Öl är rätt gott även om det är vardag.....




Fantastiska liv!!!!!!!!!!!!!!

Obs: De 3 sista bilderna är Maria Ohlssons bilder från facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0