I onsd......

Ja jag kan ju inte påstå att det är jobbigt att bo i stan.... Herrejösses det är ju helt underbart! Nu kommer jag berätta lite om min gångna vecka..... först jobbade jag i 2,5 dag.... Sen vidare hem till lägenheten öppnade kylskåpet som jag fyllt upp med lite bag in box, då jag vet att det kommer nog lite folk indrullande under helgens lopp.... o nu är det ju långledigt o allt


Då det var Rydell o Quick på Frimis, hade jag planerat att gå dit... har sett dem 2 ggr tidigare och jag tycker de är suveräna. Mia var inte hemma men jag tänkte att det finns nog nån som vill med.... Först kom A, sen kom min dotter, sen kom min jobbarkompis en snabbtitt, sen kom S, sen kom L o N, sen kom D, senare kom även J hem till mig.

Ja det händer ju inte så ofta att jag måste vara själv även om min kombo inte är hemma...

Men till Frimis var det bara Jag, A, D, S, L och N som gick.... och vilken skitrolig kväll.... massor av folk i blandade åldrar, allt från 18 - 60 tror jag. Flera av mina partyvänner och jag träffade även en klasskompis M från grundskolan i Nora.

Herrejösses säger jag ännu en gång... det här var bara början på denna helg... som även innehöll en klämdag....



Mingelbilderna är från: www.orebroguiden.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0