I lörd.....

Eftersom jag skulle köra lastbil på sönd morgon.... är det självklart att jag inte ska dricka lörd kväll.... så när några kompisar frågar om jag ska med på Harrys, säger jag nej.... duktig jag är....hihi. Sitter hemma o ska kolla på en film... men efter halva filmen kommer Mia med tre kompisar från Kristinehamn o en från Örebro.... de är hemma en stund, sen vill de vidare på Bishop.... jag blir med en liten sväng.... vill ju vara utvilad o fin till sönd.... men man kan ju inte balla ur totalt heller.... man är väl social!

Vid det här laget har jag tappat räkningen på hur många det är som varit och hälsat på i min lägenhet mellan onsd - lörd!
Dessutom börjar det sina i de 5 st bag in boxarna som jag köpte i onsd.....

Det är inte speciellt jobbigt att må prima, älska folk och bo på stan!

Rekommenderas verkligen till alla er som lever i skitförhållanden som ska lappas ihop till vilket pris som helst. Tänk på att det är ert eget liv ni lever och inte dina närmastes, de har egna liv....!

Denna kväll myntade jag med ett nytt ordspråk:
Vilken tur att jag inte visste om detta tidigare.... då hade mina barn inte haft nån morsa...   
Fast jag vet att det inte är sant... men lika duktig hade jag inte varit, i alla fall inte mot mannen.

Kommentarer
Postat av: Nennie

Låter som om du lever livet! Skoj!

2009-05-26 @ 09:23:31
Postat av: bitte

Hej hej vill tipsa dig om en tävling jag har,

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr.



Ett annat förslag jag har är om vi kan prenumerera på varandra på bloglovin. Bra sätt att synas mer

Postat av: bitte

sett att du lagt till mig så lägger till dig nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0