En helg... utan dator... i fullmåne


Helgen har varit mycket händelserik... åkt mellan hästarna och stan. Hunnit med både puben.. och crusing i Linde. Det var en märklig natt ... natten mot lörd... men det visade sig att det var fullmåne i Skorpionens tecken.... Ja, alltså fullmåne gör känslorna starkare men när den är exakt i Skorpionens tecken ..... då skenar känslor åt alla håll. När jag var ledsen bölade jag som en tok... och tvärt om.. sekunden efter var jag överlycklig... Snacka om att åka berg o dalbana hela helgen.... Men efter denna helg ska det bli lite spännande..

Dessutom träffade jag S o K som var till stan och kollade på Hammerfall! Kanon tjejer!

Kommentarer
Postat av: Suben

Tjo! Kul att vi kunde göra en liten visit hos er!! Kommer gärna förbi en annan gång - kanske M är lite mer social då...asg

Ses å hörs!!

/S

2009-05-11 @ 22:52:37
URL: http://suben.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0