Förkylt var det här!

Men snacka om att man blivit känslig... jag åkte bil med små barn i lörd o nu ligger jag sjuk .... eller ligger, hm inte jag inte. Jag är på jobbet ett par timmar sen kommer jag åka hem o försöka kurera mig. Ska ju jobba utomhus på mässa i 2 dgr, då går det inte att vara en klenis, ju.  Det märks att jag nästan aldrig träffar småbarn längre... på den tiden var man så att säga, mer härdad mot virus o sånt skräp.
Man blir ju trött i hela huvet ju ... jag har inte tid, lust eller vilja till att däcka.

Speciellt inte nu när livet är så spännande!

Hjälp jag vill kurera mig!
Slutgnällt för idag!

Kommentarer
Postat av: D

Esberitox! Finns på hälsokosten o Apoteket! Kram

2009-05-12 @ 23:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0