Om det inte vore så svårt....

Jag har 2 st katter....sammetssvarta bondkatter...Den ena är mamma till den andra...som förresten är född i en vägg i stallet. Honan börjar bli lite till åren och kan inte riktigt hålla sig, utan kan pinka inne. Fan...va sånt här är jobbigt....ja jag har beställt tid för att sända henne till katthimlen....men jag hatar sånt här, jag vill inte, men hon lär ju inte bli yngre eller sluta pinka. Andra som jag träffat säger ja...men det är ju bara en katt...eller som ett par st sagt...jag kan skjuta henne. De fattar ju ingenting...vi har ju umgåtts i varje dag i över 10 år, inte fan vill jag att nåt skjutglad jägare som älskar se sina offer dö, ta hand om henne och i värsta fall skadeskjuta henne. Usch o blä nej hon ska få somna in lugnt utan plågor...om jag inte väntar nån vecka eller två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0