Lite sliten....nästan sjuk

Ja det har varit ett par lite kämpiga dar nu. Jag var tvungen att avbryta flytten, då det drösade ner över 2 dm nysnö lörd fm. Jag ligger dessutom efter med sömnen rejält.

I fred körde jag och min dotter och hennes kompis, sofffan, köksmöblerna och lite annat. Sen körde jag ett par lass själv med bil. Var även på Ikea och köpte lite nödvändiga prylar som 2 st billiga bordslampor...ja jag har lte dåligt med lampor eftersom jag inte törs sätta i kristallkronan i eluttagen....För 11 år sen gjorde vi en liten tillfällig lösning på elen till den med en högtalarsladd och en halv stickpropp. Den tillfälliga lösningen har varit sån sen dess. Jag har blivit äldre och fegare sen dess.


Efter flyttbil och Ikea åkte jag på Himladuva träff hos E. Det var riktigt skoj och vi firade M som fyller år idag. Senare drog vi in till stan och Strömpis. Där var det en blandad kompott med folk som sig ska. Och jag träffade en gammal kompis som jag inte knappt sett på flera år. Sånt är trrevligt, men eftersom jag ligger efter med både sömn och hade ätit dåligt, blev det en slitsam kväll och jag orkade inte riktigt med....Men lite dans på scenen blev det allt.



Kommentarer
Postat av: Suben

Dans på scenen??!! Det är mina takter det... :)

2009-03-29 @ 19:26:39
URL: http://suben.wordpress.com
Postat av: Nennie

Lät som om du hade rätt kul iallafall =) hahaha

2009-03-30 @ 09:09:47
URL: http://inennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0