Jag har träffat en ängel ikväll

Var i Lindesberg ikväll och träffade korpgänget. Eftersom jag brukar säga att kom inte till mig med småbarn eller hundar...så vem träffar jag där ? Jo, underbara lilla Molly, lite smickrad måste jag erkänna att jag blev, när det var i mitt knä hon ville sitta, istället för sin stol eller mormors knä, när vi skulle äta. Hon är inte ens 2 år och en riktig äkta gullunge, med egen vilja och världens smile samt änglalikt blont hår. De är inte så dumma ändå....Ja, ja jag måste erkänna att jag förstår denna stolta mormor.....Och det var lite charmigt att sitta där nedsmetad i veg tacofärs...som hon smakade för första gången, och tyckte var supergottt...Här är det skönt att jag inte är kvar om det blir raketfart i blöjan, hihi...Fördelen med att låna barn...eller var det inte så? Dessutom träffade jag tidigare på dan jag den supercharmiga valpen...ja hm vad var det den hette nu igen? Kan nog tänka mig att låna en sån med ibland....Undrar om jag håller på att börja må bättre?....nu börjar jag känna igen mig själv....
Hur var det nu igen...Universum kan inte höra inte!

Kommentarer
Postat av: Milla

Du har en award att hämta hos mej ;)

2009-03-28 @ 12:30:56
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0