Inlägg 100

Fasen va flitig jag varit...nu är det redan inlägg 100! I detta inlägg ska jag citera en vers som en av mina Himladuvavänner skrivit i sin bok:
Bland änglaverser och visdomsord, av Inga Helena Ekström:

Ta var på varandra

Ta vara på varandra.
Säg ett vänligt ord.
En blick säger så mycket.
Ta varann i hand.
Ge av er kärlek.
Den källan sinar aldrig.
Visst är det fantastiskt
att vi fått den gåvan.
Gåvan att ÄLSKA.
Älska inte bara med kroppen.
Älska med själen också.
Då får du uppleva
ett under så stort
att du får se en glimt
av PARADISET.

Om det är någon som är intresserad av hennes bok
finns det en länk till hennes hemsida på min blogg!



Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis till de HUNDRA!!!

Och vilken underbar dikt, hon är sagolik vår IngaLingaDuva



"KlarFörFotoSam"

2009-03-20 @ 22:35:19
Postat av: messan

Fin dikt! Grattis till ditt hundrande inlägg :-).

2009-03-22 @ 14:38:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0