För 20 kg sen

Mina barn kollade igenom lite gamla kort som vi haft i skåpet jag sålt. Rätt vad det är tog Tomas fram ett kort på mig....det var bara 5 år gammalt...men där vägde jag 20 kg mer än jag gör idag. Jag måste säga att det var riktigt nyttigt att se....Eftersom jag inte tycker jag har blivit något mindre alls utan fortfarande känner mig som en stor kossa. Nu vet jag...ja är på rätt väg..det har hänt massor, även om jag har 10 kg kvar tills jag är färdig. Men som jag skrivit tidigare är det slut på tokbantningen och att läsa alla j...la tips om olika kurer. utan nu äter jag vad jag vill men bara mindre. Det funkar bäst eftersom jag inte går upp efter vartenda ryck jag gör. Utan nu går det sakta, men ändå åt rätt håll. Detta kort ska jag sätta på kylskåpet, som en påminnelse om att inte tröstäta....För det är stress och tröstätande som jag fallit på tidigare...Nu får det vara slut med det.
Välkommen mitt nya liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0