En avmattad skara på seans

Igår kväll den 11:e....i fullmånen skulle vi ha en superseans hade vi bestämt....Alla förutsättningar var bara där, trodde vi, haha när vi kom fram hade värdinnan glömt bort oss, 2 st dök aldrig upp, och vi var matta och trötta... Ja, så kan det vara ibland, det fanns döingar där ja visst, men det var lite simmigt och okoncentrerat så i alla fall jag fick inte riktigt grepp på vem det var. Men sånt händer och det är inget att bry sig om.. Jag älskar mitt liv ändå just nu....Och ikväll ska jag intruducera ett par nya i denna värld.

Idag är jag stark!
Jag har lagt in mig på bloggportalen....självförtroendet bara växer med åren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0