Vad skönt det är när man är överens!

Ibland är det fantastiskt hur saker o ting bara faller på plats. Hur allt bara löser sig liksom utan större ansträngning och bråk. När man känner att det går att talas vid och när man tänker lika. Jag kommer göra allt jag kan för att få mitt liv, hus och relationer att bli så bra som möjligt. Hoppas att jag blir tillsagd om det är nån som inte riktigt förstår..... Men jag vet att jag inte är perfekt utan jag är bara en vanlig människa.... en mor och vän.... Det är också en utmaning i vissa lägen. Just nu vill jag bara ha det lugnt och skönt i mitt liv.... ordna med allt o sen dra ner till Falsterbo med unghästen.

Idag ska jag sola i ogräsrabatterna i Lillån.... Hoppas min rygg blir som en pepparkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0