Lantis...

Jag kommer bli lantis igen.... det känns bra.... även om det har varit roligt att bo på stan. Nu börjar mina planer på att fixa till det som måste fixas..... dvs rust o sånt.... Nu gäller det att universum är med mig så jag får bra inkomster och kan köpa takplåt! Tapeter och färg lär jag med behöva. Hm jag vet en lösning på det.... Sandra o Magic vinner i Falsterbo! Hihi... ja man ska ju satsa högt sägs det! Nej men skämt o sido... jag tycker det ska bli riktigt kul och en stor utmaning att försöka fixa till gården.  Jag tom känner att jag vill ner direkt och tapetsera om ett av rummen på övervåningen. Ja, jag ska nog ta det direkt efter Falsterbo. Ett lagom semesterjobb om det regnar. Eftersom rummet nu står tomt... då sonen har flyttat till stan med sin tjej... så kan jag ju fixa det nu redan innan jag flyttar tillbaka helt. Nu ska jag lära mig att lägga golv med... klickgolv alltså... det har jag aldrig gjort tidigare, utan bara vanliga mattor.

Nu är min största livskris definitivt över! Stora beslut och många känslor upp o ner har det varit.... men det har det varit värt.... äntligen mår både jag och mitt X bra.... ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är så roligt att se dej full med energi igen!

VÄLKOMMEN tillbax till landet..Kram

2009-07-02 @ 11:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0