Falsterbo denna underbara plats

Nu har jag varit urdålig på att uppdatera min blogg..... ja vet .... skäms på mig. Men jag har haft semesterdagar.... falsterbodagar..... lata dagar och ett par dagar av att ha varit nyttig med. Åker mellan Linde.... Järle.... Örebro och Odensbacken mest hela tiden.... många mil blir det.

På Falsterbo blev det en skitrunda första dagen, han ska inte tävla sent på kvällarna tydligen.... båda 2 av hans sämsta rundor i sitt liv har varit sena kvällar.... Han vill natta då ju.... Men men dagen därpå var han sig själv igen.... Min älskade häst! Vi låg över en natt extra för att vi skulle slippa hämta hem Starlet kl 4 på natten från betet. Jag säger bara vilken underbar semester man kan ha i Falsterbo speciellt som det var så bra väder.... blev ju tom lite brun.

Lastbilen läckte som ett såll i taket men det fixade vi med lite upp-pallning och presenningar sen var den perfekt att sova i 5 st. Vi turades om att komma indrällande kl4 på morgonen..... hihi. Nästa år blir det en hel vecka igen som förra året. I år var det bara ungdomarna som blev kvar till lördagen. Förrutom en av blondinerna som blev kvar till sönd.... men har man kul så har man....

Kommer lägga in ritten här senare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0