Jaha ja, nu är det dax att lära sig nått nytt.

Om jag nu inte kan röra mig, för att ryggen värker som om den är helt tokig, så får jag väl hitta på nåt där jag är still. ..... Varför inte skaffa en blogg? Det är ju så poppis, nu kanske jag är för gammal för sånt här, men nån gång har jag hört att man är inte äldre än man gör sig.Så va fan, nu startar ja.....

Tanken bakom min blogg kommer att vara att förmedla lite tankar o ideer jag får om vissa saker, främst sånt som rör livet o dess illvilliga vägar o val.

Denna blogg kommer att handla om bla hur mediumskap fungerar, hur vänskap mellan olika personligheter fungerar i olika sammanhang, hur livet på krogen i Örebro känns, hur hästtävlingar i hoppning går, hur man som mamma till vuxna barn framstår i deras ögon och visevärsa. Ojojoj vilken lååång mening det blev. Men det kommer handla om mycket mer än så.

Jag har förmånen att ha ett mycket stort umgängeskrets i olika åldrar. Olika grupper av människorsom står mig olika nära, men som jag umgås med, nästan med olika personligheter.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det här verkar som en intressant blogg till skillnad mot alla andras =) Hit kommer jag komma tillbaka för att läsa mera.

Lycka till och puss på dig / Susanne

2009-01-23 @ 13:30:24
Postat av: "Charlotte"

ååå vilken kanonbra idé Annelie, det här kommer bli en intressant o spännande blogg!

Kramar/D

2009-01-25 @ 17:59:49
Postat av: Johanna

Och jag var då inte sen att titta in jag oxå!

Kul läsning är jag säker på att det blir.

Kram J

2009-01-27 @ 20:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0