Snustörr!

Nu är jag både nybastad och nyduschad....då kom en fundering som jag inte blir riktigt klok på. Om jag i största delen av mitt liv har haft problem med att jag är för fet. Att jag kan känna hur fettet bara väller innanför huden. Äckligt.......Hur kan det då komma sig att jag kan vara så torr utanpå ???När jag är så fet inuti!!! Logiskt borde det inte vara så. Men det är ju inte alltid logik hänger ihop med verkligheten, tydligen.

Om man ä fet inuti borde det gå ut på huden med så även den blir fet, även håret....Men nej då....torr som fnöske på huden samt torrt och sprött hår....Suck

Jaja, det är tur man har lösnaglar i alla fall....apropå igenting. (annars vore väl de spröda o torra med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0