ÄNTLIGEN MALLIS IGEN!

På lörd morgon drar vi till Mallis.... jag och en massa underbara och roliga människor. Nu känns det som om jag behöver en riktigt semester. Ja, jag har varit på 4 st mini semestrar så egentligen går det väl ingen nöd på mig men nu är jag framme vid.... the grande final! 

2 st helgtripper i en segelbåt i Skärgården en tripp till Falsterbo på 3 dgr och en tripp till Halmstad över 2 dgr.... Vatten vatten överallt denna sommar! Ja, eftersom jag är en äkta månskens-bonnunge, så är inte detta likt mig. Men helt fantastiskt har det varit.... nu förstår jag alla som älskar hav och vatten. Jag lovar att inte ifrågasätta er nå mer. Nu vill jag tom ha en egen båt.

Men först blir det flytt, och reparation av mitt stalltak. Det är prio 1!

Det är helt super med min Xman med... helt plödsligt kan vi tala med varann som värsta bästa vänner..... inget bråk alls! Tänk hur det kan bli..... Han är lycklig med sin nya och jag är lycklig med min nya... Ibland ska man inte kämpa för länge, tydligen, men jag hade en dröm.

Jag lever ett spännande liv nu! Önskar bara få träffa min allra bästa vän, som tagit avstånd just nu.

Kommentarer
Postat av: karolina :)

hejsanhoppsan, vilken fin blogg du har :)

vill du hjälpa mig?

kika in på denna länken då.

http://www.viraltrafik.se/?misskkeyo

tack på förhand, ha en fortsatt bra dag.

/karolina

2009-08-04 @ 15:32:55
URL: http://misskkeyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0