Vårdepression eller?

Jag känner mig fortfarande sliten, blåmärke på låret stort som min handflata. Ryggen känns som om den skulle gå av vilken sekund som helst. Fibrovärken släpper inte sitt grepp om mina armar och ben.....Pip o gnäll o pip igen.....Jag fick ett halvbra besked från verkstan i alla fall om min lastbil. Men de ska kolla lite mer.....hoppas, hoppas....då jag behöver pengarna till annat.....Varför inte en sista minuten till nåt varmare ställe?? Eller....kanske jag skulle landa i verkligheten....behöver ju nytt täcke o sånt. Jag får nog tänka mig värmen en liten stund till....och förresten värmer ju ett täcke med.


Jag glädjs åt dig D o din Mallisresa, ha det så kul och kom hem med ändå mer krafter.
Jag är så glad för din skull, jag kommer snart efter i dina energier, ja lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0