Shopat kläder

Jag tog mig till den billiga butiken i Örebro, som jag hört talas om på jobbet. Min dotter o man var med. o faktiskt vet ni vad jag köpte mig ett par bondelidjeans i en storlek mindre! Nedsatta till halva priset = 400:-. Det blev 2 st blusar med en för 50:- och en för 300:-, den hade haft ett ordinarie pris på 699:-. rätt ok faktiskt....men den har en rosett....det blir en utmaning för mig...det förstår den som känner mig. Rysch o pysch = inget för mig....men jag ska försöka att inte dra bort den direkt....Men lyssna hur det låter......knytblus....Huaaaa..Annars är det en riktigt fin modell det måste jag erkänna. Hade inte kommit på tanken att prova den om inte min dotter varit med, och sagt att jag faktiskt kan ha sån på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0