Punka, bromsar....sen var det inget mer

Igår em besiktade jag lastbilen....direkt när jag kom upp dit sa de ....det blir bara större o större för varje år...vad kommer du med nästa år?? Hihi ja nu får det räcka sa jag...vi får välan se...O alltså jag åkte dit med punktering! Hade inte märkt ett dugg.. iofs det var på ett innerdäck i dubbelmontaget, men ändå! Naturligtvis var det en special storlek och jag behövde en ny fälg med....va fan tänkte jag... ingen lastbil på lörd till tävlingen då....Men hemma ligger det ett reservdäck och glänser! Det hade vi glömt bort totalt....så nu blir det åka av i alla fall.. Örebro nästa för laghoppning på lörd. Blev även tipsad om en verkstad som kunde fixa bromsarna redan nästa vecka.....Vilket flyt igen!!!!!!!!!

Den som har ett lastbilsdäck över hör av er...6 bult ska det vara på fälgen!
Jag lär ju ha ett i reserv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0