På lördag blir det Harrys!

I helgen går det ett flyttlass till...närmare bestämt på lörd....då ska resten fraktas till Markgatan. När vi bubbat runt med möbler o kartonger....helst utan att snubbla och göra sig illa igen. Så har jag några val.....antingen åker jag hem o kollar på tvn,  packar kartonger eller så går jag ut på krogen....oj då va svårt det blev....Med goda vänner i stan som mer än gärna följer med kommer valet bli enkelt. Varför röja i bråten när jag kan fly in i dimman och nöjeslivet en stund. Verkligheten kommer ju alltid ifatt en ändå. Men nu kommer nästa fråga in i mitt huvud.....undrar om jag möjligen kan få skjuts hem av någon som jag körde på i lörd....troligen inte. Grrrrr, men jag ska inte måla, han den där med horn, på väggen än. Jag är ju en ödmjuk person.......höll på att glömma det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0