Hittade en bok på rean!

Jag har inte läst en bok på ett flera år. Plötsligt igår kväll blev jag sugen på att läsa....Märkligt att jag dagen efter springer på en bok på "wessels", som precis handlar om min livssituation just nu. Hoppas jag klarar av att läsa en hel bok nu, men jag tycker inte jag känner mig så stressad längre så....kanske. Min suddiga syn som jag haft börjar bli bättre......Gissa vad boken heter, jo: Sluta kämpa - börja leva!  av Sanna Ehdin. Kunde inte hitta nåt mer lämpligt, och eftersom jag kände så där igår var det bara att slå till. Ja, den var inte precis dyr heller 69:-, lagom att testa om det funkar med....Tänk att få tillbringa flera timmar med en bok...livskvalitet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0