Nu har jag flyt

                  
Hittade en annons om en matsalsmöbel i bra skick. Mailade svar och fick svaret....den är såld...berättade det för tjejerna på jobbet....Jaja man kan ju inte ha flax jämt (eller)....bara att gilla läget. Hihi.....För en och en halv timme sen sätter jag på datorn här hemma....och har fått ett mail igen, från bordsägaren. De som skulle köpa det trodde det var kritvitt, men det var lite gråton..så de ville inte ha det.....Det var bara att slänga sig på tel...sen in i lastbilen och iväg.....Jippie!!!! Nu äger jag ett matsalsbord, det berömda "Axet", med tillhörande 6 st stolar i ett skick så det ser oanvänt ut, förrutom att stolarna är omklädda. Nu har jag alla möbler jag behöver inför flytten, och mannen behöver inte sitta och äta på en pläd i köket.

Shoppingdag = lyckodag ( i alla fall om man fyndar )

Kommentarer
Postat av: Milla

Grattis!! Vad härligt att det löste sej tillslut :)

Det var verkligen jättefint!

2009-03-18 @ 21:57:24
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Nennie

Härligt! Det var jättesnyggt!

2009-03-19 @ 08:35:38
URL: http://inennie.blogg.se/
Postat av: Mats

Gött o få sitta som folk annars kan man ju ligga ner o äta som romarna

2009-03-19 @ 09:55:53
Postat av: Johanna

Det ska vara du till det flaxet...haha!

2009-03-19 @ 12:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0