Min nya diet....

Hur många olika bantardieter finns det? Går ju inte att räkna....först skulle man äta bara potatis...sen får man inte äta potatis....o så ska man inte äta fett....sen ska man äta fett....o så ska man äta pulver o dricka vatten (då orkar man knappt röra sig) .....sen ska man äta tabletter som gör att man nästan bajsar på sig....sen ska man ......ja inte vet jag, är så grundligt trött på att tänka på mat jämt. Andra kan sitta o dra i sig hur mycket som helst, av vad som helst, men går aldrig upp i vikt. Nu är jag trött på alla goda råd om bantning.....kommer rätt o slätt äta vad jag vill.... men mindre och inte backa upp o ta om. Vad tror ni om den superavancerade metoden???? Det kommer inte finnas en enda bantarguru som blir rik på den metoden.. Det är nog inte ens nåt att skriva om i veckotidningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0