Livsnjutare

Det låter väl härligt att vara livsnjutare....men vad i hela friden gör en sån? Ja, jag vill bli en sån, men vet inte vart jag ska vända mig för att lära mig. Man kan ju läsa om livsnjutare som är arbetslösa, lata, energiska, totalt hänsynslösa, ansvarsfulla eller precis hur som helst. För mig låter detta väldigt kryptiskt......Jag tror kanske att livsnjutning för mig är att kunna bestämma över min egen tid och mitt liv, att slippa ha en kropp som värker, att fibron kryper ner i nåt svart hål o gömmer sig. Kanske tom ett liv utan stress, ständig utarbetning och att få känna mig älskad och omtyckt. Det känns ganska skönt att få fundera över detta......nu ska jag beställa ett sånt liv.

Min affirmation just nu:
Jag kommer bli frisk, lycklig, rik och älskad!

Inte så illa va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0