köpt en soffa ida.... tralla lalla la....

iiiiiiiiiiiii, vad jag är glad. Har letat och spanat i ca 2 mån efter en soffa, men som vanlgt när jag vill ha nåt speciellt kollar jag på sånt som kostar lite mycket. Har därför letat på beg sidor/annonser med....men inte hittat nåt som jag vill ha eller som är värt sitt pris. Men idag ringer min dotter och säger att hon läst en annons om en auktion, där de ska utaktionera en möbelbutik...Vi åker ner och jag ser direkt denna soffa....samma som jag tidigare haft span på på internet. Väntar en liten stun....och den ska ropas ut....jag sitter tyst som en mus.....inga bud. Han låtsades naturligtvis att han hade det men jag såg aldrig att han fick några...fast han sa det. När auktionen var klar, frågade han om jag inte var intresserad...jag la ett skambud...min dotter tyckte naturligtvis jag var dum som inte handlade..Men nu är ju jag lite av ett proffs på att förhandla genom jobbet....så jag var stencool....till slut hade jag handlat soffan inkl extra divan, för 1000:- under utropspriset.. Imorgon åker jag och hämtar den, innan jag ska köra dottern på träning inför elit o div1 lag-hoppningen som är nästa helg.

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad roligt!! :)

Då vet jag vem man ska ha med sej i såna situationer ;)

2009-03-14 @ 22:09:05
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket flyt!! =)

2009-03-14 @ 22:36:39
Postat av: Maja

så söt blogg du har :)

2009-03-15 @ 13:10:59
URL: http://www.majajoy.se
Postat av: Anonym

Grattis!!!

2009-03-15 @ 20:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0