Kommer bli lite si o så nu...

Nu kommer jag vara lite extra flummig under en period av några dar. Ni vet ...flytt, packning, ner o upp, shopping och att tjata på folk, usch...så jag får nån hjälp. För det är väl inget som löser sig själv...eller?? Universum...hitta en lösning så det går smidigt!  Men som jag försöker övertala min nu superstressade vännina: Lugn o fiiin, det löser sig! I alla fall så länge man inte går in i offerrollen och tycker världen är emot en....för det är den inte....jag lovar. Snart släpper proppen för dig med...kolla D haha. Hon har det inte precis tråkigt i sitt liv längre! Den proppen släppte med ett stort leende! Flyt vännen flyt....det kommer!

Le och stråla med solen så kommer det leenden tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Jo

Mer bilder! :)

2009-04-02 @ 15:16:55
URL: http://cookiescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0