Jag som trodde det var klart

Ringde försäkringsbolaget eftersom jag blev bestulen på en massa prylar i höstas, av nån långfingrad hästtjej/kille. Skickade in papper och fick tillbaka att det skulle ersättas, men nu var det jag som läste brevet........det skulle in mer papper och kvitton bara. Naturlligtvis, jag tyckte det gick lite väl smidigt. Men var är polisanmälans pappren som inte vart inskickade??? Och alla kvitton är hos revisorn.....Ok, bara ta tag i saken o skylla sig själv.....ringa polisen o traska till revisorn o bläddra i pärmen. Men imorgon ska jag skicka in allt om fattas, om de nya pappren hunnit komma från polisen förståss, det är det som räddar upp situationen.....suck o phjuuu.

Sånt här händer ständigt när man ska stressa över nåt.....om jag inte kör på en vägg förstås, det har ju med också hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0