Ja, se ungar

Ja, de barna de barna. När jag nu fått en lägenhet precis i porten bredvid min dotter och hennes pojkvän, uttrycker hon sig så här: Näe...när ja flyttar kan du ju inte flytta efter, jag kommer få ha dig här jämt! Jag har ju flyttat...Hm Ok,  jag kan förstå hennes resonemang....helt klart. Men jag lovade henne att hon kommer varken se eller höra mig...ändå mindre kommer jag hålla reda på vad de gör. Vad händer då i verkligheten?? Jo, hon ringer mig ....mamma var är du? Vi träffas ju aldrig, du är ju borta jämt! Mamma jag vill äta mat med dig...eller mamma jag vill träffa dig....osv. Hm OK igen, visst är det kul när man är omtyckt...hihi. Barn är barn även när de är 21 och flyttat hemifrån. Och nån städande, rumsterande och dekorerande mamma har hon inte haft och kommer inte att få om hon inte ber om det. Fast jag kommer inte göra det ändå förståss.

Kommentarer
Postat av: Mammablogg Galan 2009

Kul att även Du ska komma på Mammablogg Galan! Din blogg är nu inlagd på hemsidan! Om någon vecka eller två, kommer Du att få reda på vilka kategorier som just Din blogg är nominerad till!



Vi ses den 4 juli 2009 på Sjöbacken Hotel & Konferens!



Hälsningar



Annika

2009-03-13 @ 17:48:46
URL: http://mammagalan.se/wp
Postat av: Mia

Heeeeej Älskling härligt att läsa din blogg



puss

2009-03-13 @ 18:15:00
Postat av: Anonym

fin blogg! haft en bra dag?

2009-03-13 @ 18:18:32
URL: http://jessieh.blogg.se/
Postat av: strömma

I fjol sommar så flyttade min äldre dotter in här på samma gård som mig. Vi har inga fönster mot varandra och det känn bra ler. Jag är som dig och ränner inte hos henne och stolpar inte bara in där heller och fixar och donar.



strömma

2009-03-18 @ 23:14:12
URL: http://lojrom-vittvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0