Höll knappt på att vakna idag.

Kroppen värker så jag håller på att bli som en lobotomerad....hjärnan hänger liksom inte med. Fick en hästspark igår, har rejält ont av min fibro och ryggen har kollapsat. Sömnbrist...ja visst men nu har jag sovit som en stock. Förrutom att jag vaknar av smärtan hela tiden. Det är för att slippa mycket av det här som jag ska bo i stan ett tag. Och när jag mår skapligt tar jag i och lever som folk i allmänhet gör och orkar....men jag glömmer att min kropp inte pallar med detta tempo. Fasen....att jag aldrig lär mig. Men jag hatar att inte orka saker o ting i min egen takt....som tydligen är för hög för mig själv. Men slutklagat på detta....nu gäller det att komma igen igen. Lämnade in lastbilen på rep idag...nu är det bara att hålla tummarna för att det inte blir tokdyrt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0