hemmakväll igår - uteliv imorgon

Det blev ingens seans igår kväll, utan jag blev hemma och fixade med lite blommor och blomkrukor. Samt packade lite glas o prylar till min flytt. Ja, det är ju ingen fart på mig när det gäller min egen packning precis....hoppas jag får mer energi imorgon. Då går det sista av D flytt, och jag hoppas verkligen folk har parkerat bättre vid gatuhörnen då.....Trååångt!  Men jag får väl trösta mig på krogen sen, om det blir jobbigt, annars hittar jag nog på en annan anledning.....att få trösta mig på krogen alltså. Men först direkt efter jag kört lastbil, ska jag åka hem med den och vända åter till Örebro, för att "rumstera" lite så vi kan börja dricka vin!  Det räcker med varsin kudde på golvet....eller en pinnstol....man får ju inte vara så nogräknad...........Med dessa brudar kan inte ens städning och bubbning av möbler vara tråkigt!  Jihaa!!

Just nu söker jag en chaffis som vill köra hem mig på natten.....HALLÅ!!  ingen som hör mig????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0