Grattis Örebro!!

På elitlag-hoppningen idag gick det väl inte som bäst för vårt lag, men nåt positivt i alla fall....Vi blev inte sist...klarade den placeringen med ett par sek till godo! Dess bättre gick det för ÖFK...det var de och mantorpsryttarna, som var de enda lagen til omhoppning..Örebro vann! Jag säger bara grattis....Det var laget jag höll på efter Kumla Ridklubb. I mogon går Sandra in och rider Div 1 laget istället med Starlet. Och en sak till....Min älskade unghäst...som är som dr Jekyl and mr Hyde...innan Sandra hoppat upp på honom...Magic han nollade både 120 cm och 130 cm! Så nu får han starta Avd A om det skulle kännas så för Sandra. Men det är ingen brådska....Det som ligger närmast för honom nu är att lösa kvalpapper till Falsterbo och Flyinge...Hoppas det går vägen i år igen!

Grattis Örebroare....imorgon tar "vi" er!

Kommentarer
Postat av: Erika Björklund ♥ This is my life!

Vilken otroligt fin blogg! :) Vad är det för hästar du har? :)

Själv hållit på i 16år och haft egna i 7.5år. Dock inte nu!



Ha en bra söndag!

Kram

2009-03-22 @ 08:40:59
URL: http://erikabjorklund.webblogg.se/
Postat av: Sessan ☆

Tittar in 6 läser lite i din blogg inför nominering till MammaGalan ;D

Tänkte jag ville lämna en liten tass så du vet att jag varit här!!!



Kul att läsa en blogg som omtalar de lite större "barnen" också, jag har ju i tillägg till vår 3 åriga prinsessa en son på 18,5 & en bonus son på 16 år.



Hejja Örebro ropar jag också som gammal tur ryttare ;D



njut sonagen

//Sessan

2009-03-22 @ 11:53:25
URL: http://sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0