Fullmåne på 11:an i jungfruns tecken

Imorgon är det fullmåne och den 11:e ( ett mästartal ). Dessutom ligger fullmånen i jungfruns tecken......säger min astrolog, som jag ska bli kombo med.....och som har stenkoll.  IIIIIIIIIIIIIIIIII vad ska hända då, spännande???  Kan ju knappast vara nåt som passerar obemärkt.....med så starka energier i luften. På kvällen ska jag på en liten seans igen.....kan ju inte vara mer passande. Då är man kanske laddad till storseansen jag ska till på torsd, med mina vänner som inte tidigare varit med på sånt.......fast storseans brukar jag oftast bli besviken på....men denna gång kanske det blir annorlunda....får väl inte vara så kritisk denna gång....men är man jungfru så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0