Flyttlass

Idag körde jag ett flyttlass. Nu är 1½ av 5 vårflyttar klara. Nu fick jag verkligen erfara hur j...la dumt en del bilar parkerar. Jag bara undrar om en bil står parkerad på parkeringsförbud och den blir påkörd...vem ska betala det. Jag behöver lite mer plats än en liten sketen golf eller nåt, när jag kör lastbil mitt i centrum, på stans trångaste gator.  Då står en ful röd bil parkerad ändå ut i vägkorsningen....Jaja det var ju bara att lösa och pekla sig fram och det gick ju bra tack vare att jag hade medhjälpare som kunde gå ut o kolla. Annars hade det nog kunnat bli mos av den lilla fula bilen på Markgatan.

Apropå det, den som hjälper mig med min flytt, blir automatiskt bjuden på inflyttningsfesten!

Kommentarer
Postat av: Désirée

Vad vore livet utan alla snälla underbara vänner som alltid ställer upp oavsett!

Kyssar!

2009-03-01 @ 18:22:51
Postat av: Susanne

Ja det hade nog bara varit en välgärning om vi mosat den lilla fula.. ehh va det en bil?

Jag hjälper dig gärna att flytta men jag kommer inte på nån fest;)

Kramis Sam

2009-03-01 @ 18:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0