Ensam hemma med Mini o Mimmi

Inget är som att tala med katten...men när han inte orkar längre utan smiter ut istället....då känner jag mig lite psyko...Nej skoja bara. Har precis skjutsat hem en släkting som varit här hos mig hela kvällen. Hon visade hur Match.com fungerar,men jag undrar verkligen om det är seriöst. Några kanske..men hur många är det som är ute o testar om de fortfarande är med på marknaden?? Ja inte vet jag men fick den känslan bara. Nej, jag tror nog på krogen och en riktig svängom på dansgolvet....datorn sitter man ju vid hela dagarna ändå. På krogen kan man ju roa sig och träffa roliga människor och vänner. Sen kan man ju hamna i en riktig baksmälla....det behöver man ju inte om man är på nätet istället....Hm för o nackdelar med allt..Hihi
Let´s dance

Kommentarer
Postat av: Susanne

Mmm eller för och bakdelar... ;)



Kram Sam

2009-03-20 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0