En mammas list...undrar om det funkar??

Min dotter har en riktigt bra unghäst efter sitt sto....han är nu 6 år....det finns hästproffs som vill att vi ska sälja honom vidare. Men nu är jag ingen hästhandlare...och varför ska man inte kunna få ha en bra häst fast man inte är sponsrad av de stora pengarna?? Alltså som fattiga hästägare får man föda upp själv eller köpa föl/unghästar. Om det då visar sig att de inte passar...så får man vöäl sälja dem vidare. Men om det visar sig att det kommer fram ett framtidslöfte....ska man sälja då?? Jo, de som tycker om att hjälpa proffsen fram tycker nog det...Men varför kan man inte få prova först om det funkar....Man blir ju lite nyfiken...hur långt han kan gå med dottern...eller tvärtom...Det finns ett problem, hon är liten och därför inte så råstark...jo för sin storlek...men skulle behöva bli lite starkare ändå. Om hon lyckas med det då tycker jag hon ska få behålla hästen...Men hur ska jag få med henne till gymmet?? Jag får fundera ut nåt fiffigt, hihi... Ja denna gång kan man ju inte muta med fika...som hon annars är väldigt bra på...
Hallå!!!
Sandra, du bor nära friskis o svettis!!

Kommentarer
Postat av: J

:D...Träna och bli stark Sandra!!! Go girl...

2009-03-23 @ 16:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0