Det där med utflugna barn....

Klockan är nu halv 12 på fred kväll....då ringer mobilen....undrans vem det kan vara?? Har man en dotter som inte har 5 öre i inkomst, så kan ni ju gissa. Pojkvännen är ute på krogen med jobbet......tråkigt läge.....var är dottern då? Jo på Stortorget och vill komma in på krogen utan ett öre....RRRRRiiiiiiinnnnnngggg på min mobil.....MAMMA mamma du är så snäll....jag o mina kompisar hjälper dig med flytten! Vilket datum var det?  Genomskinligt...OK säger jag hur mycket måste du ha? Ahha ja inte om du inte vill men det vore roligt att följa med kompisarna in. Hmm Ok jag sätter in 200:-. I bakgrunden hör man hennes kompisar ropa (lindrigt nyktra) Vi kommer o hjälper dig vi lovar.....hoppas verkligen de minns det sen med....men det räknar jag med. Litar på er tjejer!

Jag älskar mina barn, och alla mina extrabarn som jag fått på köpet under åren!
Även de dagar som de är sura och dryga och det känns som om jag har lust
att bunta ihop dem och skicka dem till månen!
Men det går alltid över!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej



Jojo, jag känner igen det där med utflyttade barn och ringandet :-). Här har det mest handlat om att skjuts behövts.



Hoppas dom kommer som flytthjälp till er :-)



Hälsningar

strömma

2009-03-18 @ 23:11:28
URL: http://lojrom-vittvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0