Börjar piggna till

Så då är flytt nr 2 klar, förrutom att jag varit lite bakis idag, känner jag mig riktigt duktig. Bubbade möbler och kartonger, hängde upp kristallkronor och gardiner. Eftersom 3 st karlar som skulle bära möbler inte kom, så blev jag en av dem som bar sånt....dålig stil att lova sen inte ens höra av sig......Men det som är bra är att jag fick ett riktigt träningspass, trappa upp o trappa ner, hur många ggr som helst. Bicepsen var så uppumpade så jag inte ens hade gäddhäng på ett tag. Men de kommer nog tillbaka, antar jag.............Vet ni.....M hade med ett kort och visade oss det var några år sedan och vi såg ut som gamla kärringar....det var när jag vägde som mest....för 20 kg sen......jag som känner mig så tjock nu, jag säger bara oj va nyttigt det var att se det kortet. Fick ny inspiration att plocka bort några till....Nu j...ar!!

Grattis D till en supermysig lägenhet i ett lugnt och trevligt område!

Nice!

Kommentarer
Postat av: Suben

Mallis 8-15... Bra! Jag tror att det var det Mia sa när vi träffades sist.. Upptäckte bara just nu...typ..att jag har sagt till om semester 1-8 aug!! :)

Så det kan bli!! Men det är inga problem att ändra det - tur att jag inte upptäckte det i juli.. :)

2009-03-09 @ 11:06:47
URL: http://suben.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0