Koppis lördag kväll

Idag ska jag till Kopparberg och träffa en hel hög himladuvor... Nu undrar ni vad är det?? Jo det är ett roligt gäng med kvinnor i olika åldrar som har träffats i ca 12 år regelbundet. Vi är från Kopparberg i norr och Örebro i söder, en unik möjlighet att alltid ha nån att ringa eller hälsa på om jag skulle behöva råd eller en spark i röven för att ta tag i olika saker.

När livet drar iväg för nån av oss vet vi att det alltid finns nån där ute.

Det är denna grupp som brukar dra ner till Mallis 1 gång om året....vilken extrem förmån att få vara i Elenes hus en hel vecka om året...Tackar o bugar ödmjukast.... Om jag inte minns fel...det finns en del stunder som inte är glaskara.... så sov jag extremt lite förra gången vi var där. Mina underbara vänner och jag tog vara på varenda minut av den resan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0