Vädurar


Jag är född i Jungfruns tecken, det är ett jordtecken....ja jag är en person som älskar djur o natur o sånt. Det är alltså min solplanet som ligger i jungfrun. Om jag då kollar lite vidare på tex månen som påverkar oss nästan lika mycket, så ligger den i Väduren. Det är ett eldtecken.  Så mina astrologer säger att jag borde vara lite schittso....ja men visst det är jag ju.

Vilka personer har jag då haft omkring mig hela mitt liv....Ahha vädurar.....Jag föddes av en vädur...jag gifte mig med en vädur....jag födde en vädur...som nu är ihop med en vädur....och nu ska jag bli kombo med en vädur!  Vilken tur jag bryter mina mönster...hmmm. De måste ju ha nåt att lära mig. En vacker dag kanske jag kommer på vad det är de lär mig. Men det är klart det är väl månen som gör att jag hela tiden dras till detta tecken.....Jag lovar...jag ska aldrig mer klaga på en vädur och deras eldiga själar.

Kommentarer
Postat av: Milla

Vi jungfrur är bäst :)

2009-02-27 @ 22:58:48
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0