Sälja grejor!


Har satt ut en massa annonser på blocket med olika prylar, efter ½ timme hade jag sålt en komplett brukssele. Nu har jag fått förfrågan på mitt skåp och däcken...Jag blir så glad...men om man blir så glad över att sälja saker som man inte har nytta av, varför har man dem kvar så länge,  varför är de inte sålda tidigare? Ja, det kan man ju undra, mest prylar när man dör vinner...nej nu ska det bli ändring på det. Ska jag dö så ska jag dö tillsammans med de prylar jag är stolt och glad över, inte bland en massa saker som är ivägen, och som jag inte har nytta av alls.

Nu ska jag rensa i röran och höja/lätta på energierna....ja, för det hör ju ihop
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0