På himladuvaträff!


Nu är jag på väg till Örebro och ska träffa gruppen som vi brukar kalla Himladuva. Namnet kommer efter att vi tagit första bokstaven i våra förnamn och lagt ihop dem...då blev det Himladuva...sen har det kommit till några stycken. Idag är det Örebros tur, närmare bestämt ska jag till Hertig Kalle nånstans. Ja ,U har med flyttat och jag har inte hunnit hälsa henne på där än...Även de är inflyttade till Örebro, närmare bestämt från Lindesberg.

Ska bli riktigt kul att träffa dessa underbara vänner igen, äta gott och talas vid, kanske dra lite tarot kort för att se hur vår situation ser ut i korten just nu eller inför en speciell händelse. Alltid lika trevligt....nja det beror på vilka kort och vilken tolkning man får.....men det hjälper än att se sanningen i vitögat ibland. Både full av mat och full av energi brukar jag vara när jag åker därifrån.

Idag ska jagberätta att M (Carrie) och jag ska bli kombo, för dem som inte vet det redan. Och att S (Samantha) köpt en lägenhet. Och att D (Charlotte) har fått en ny lägenhet, nåja det kan hon berätta själv eftersom hon också ska till U idag.

Hoppas bara vi blir ganska många, det vore roligt. En varm kram till er alla som inte kan komma idag.
Vises senare...Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

åååå ses snart! Vilken underbar bild!

Puss

2009-02-21 @ 13:58:32
Postat av: Anonym

Vilka råtöntar ni är som kallar er efter några kärringar i en film.

2009-02-25 @ 18:00:49
Postat av: Anonym

O sen kan man vara helt humorbefriad, fattar du inte poängen, så behöver du kanske inte läsa den här bloggen nått mer. Kärringarna har kul.

2009-02-25 @ 18:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0