Bloggande tonårsblondiner / skönhetsoperationer

Det finns ju massor av smarta tonårstjejer som bloggar...Det kan jag förstå.. men hur kan de ha så mycket att skriva om? De har ju knappt livserfarenhet, ofta spelar de på att vara blonda o korkade för att få många besökare. Men egentligen är de mycket slipade och vet precis hur man ska göra för att locka besök till sin sida. Det är inte konstigt.

Men vad är det de har att säga..vet de egentligen nåt om livet ..förrutom att de läst i en tidning om vissa klädmärken, eller vad som händer på deras skola. ..... Ojoj oj mycket intressant va. När en 17 årig tjej skriver om plastikoperationer... men jösses. Vad har de en lite för spetsig näsa kanske?? Halle du dane dej då. Mamma o pappa betalar 13 000:- för att trubba till den lite, sen kan man skriva på bloggen att det var underbart. Grattis!

Alltså kom igen när det behövs...magen hänger...ögonlocken sackar....eller dubbelhaka som hänger och börjar närma sig brösten mer o mer,  eller vad som förr eller senare drabbar alla...rynkor. I min värld finns det massor av kvinnor och män som är otroligt vackra med rynkor, och som skulle tappa mycket av sin personlighet genom att släta till sig. Jag kan förstå om man lider av något som inte känns som en själv. Jag själv ska operera bort min hängmage, det skäms jag inte för, utan är rätt stolt över att tordas berätta. Men som det ser ut nu lär det dröja ett litet tag. Och en tanke till, hoppas jag aldrig hamnar i det träsket, så man slutar som vissa "ladies" på krogarna i Örebro, som börjar se mer o mer ut som Mr Jackson. Det är märkligt att de ständigt är singlar trots att deras skönhet varit så kostsam.

Men visst är det tur att vi är olika, om alla vore som jag vore det mycket trevligare....NEJ skoja bara. Jag blir bara så farscinerad över att det finns så många som tycker dessa bloggar är så intressanta... Hmm kanske ska jag gå in på nån av dessa och lära mig nåt om livet....Ja, det skulle vara så mycket enklare om dessa erfarna och intelligenta små varelser kunde hjälpa en annan 40+ med att reda upp livet. Perfekt, ska kolla redan idag. De kanske vet hur jag ska göra för att bli vacker som en nysminkad modell??? Hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0