Bilplåtslagare sökes, igen!

                                  

I dag har jag en sån där flytdag...hehe. Nu saknar jag en bilplåtslagare igen.... Gissa..ja ni förstår kanske vad jag gjort. Alltså det tar emot att skriva det här.... men till saken. I morse skulle jag vara så smart att jag varmkörde bilen innan jag åkte, som vanligt.  Stallet står där det alltid gjort, gården var i och för sig fylld med snö .... men ändå. Jag slänger mig in i bilen och ska backa fram det framför stallet, så det bara är att hoppa in i den o dra direkt efter att hästarna kommit ut. Jag backar.. som vanligt runt hörnet....eller inte, denna gång hade hörnet på stallet flyttat sig närmare. PANG det var den bakskärmen. Min älskade bil som jag är så rädd om. Jag hoppas de har gott om tider uppe hos Henrik o gänget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0