Vad feg jag är

Nu ångrar jag mig faktiskt.....Igår skrev jag ett inlägg om soc-bidrag till ungdomar.....där jag beskrev och talade om vilken attityd och vad de på soc i Örebro sagt till min dotter. Aftonbladet hade en artikel om det....som jag kommenterade...De gjorde en länk till mitt inlägg....och det bara rasade in besökare på min blogg....Men jag var inte beredd och blev lite feg...jag tog bort inlägget och bad Aftonbladet ta bort det med. Men nu vet jag hur man gör för att komma dit, Hihi. Jag ångrar mig.......jag skrev ju inget som inte var exakt som min dotter fick höra av dem...
Citat: Flytta in hos din pojkvän, så kan han försörja dig! = I mina öron tycker jag det låter helt sjukt....Vad är nästa steg? Att de ber tjejerna gå ut på gatan eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0